ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ

Βάλαμε στόχο και το καταφέραμε να φτιάξουμε ένα μοναδικό και πρωτότυπο επιτραπέζιο παιχνίδι που συνδυάζει το Cern, τη Χημεία, την Αστρονομία, τη Φυσική, την Επιστημονική σκέψη, κάποια υπαρκτά μυστήρια, τη διασκέδαση και τις γνώσεις.

Το σκεπτικό για τη δημιουργία του παιχνιδιού είναι να προβληθεί ο τρόπος που οι επιστήμονες αναζητούν απαντήσεις σε αιώνια και πανανθρώπινα ερωτήματα καθώς και σε παράξενα φαινόμενα. Η Επιστημονική Μέθοδος αντιπαρατίθεται με τη δημιουργία μύθων.  

1η φάση του παιχνιδιού

Το ταμπλό έχει κυκλικό σχήμα (είναι ένας επιταχυντής) το εσωτερικό του οποίου είναι χωρισμένο σε κουτάκια. Κάθε κουτάκι αντιστοιχεί σε κάποιο χημικό στοιχείο, αναγράφεται το σύμβολό του, ο ατομικός του αριθμός, το όνομά του και μια εικόνα αντικειμένου μέσα στο οποίο το συναντάμε. Ο κάθε παίκτης προχωράει μέσα στον επιταχυντή από κουτάκι σε κουτάκι, χρησιμοποιώντας ζάρι. Μόλις σταματήσει σε κάποιο κουτάκι, τού τίθεται μια ερώτηση.

Εάν δεν την απαντήσει σωστά χάνει τη σειρά του. Εάν την απαντήσει παίρνει το χημικό στοιχείο πάνω στο οποίο βρίσκεται το πιόνι του και τους αντίστοιχους βαθμούς (είναι το ατομικός αριθμός). Η πορεία του στον επιταχυντή τελειώνει μόλις μαζέψει 100 βαθμούς. Για να αυξήσει τους βαθμούς του μπορεί να φτιάξει χημικές ενώσεις συνδυάζοντας τα στοιχεία που έχει κερδίσει. Υπάρχει βοηθητικό υλικό γι΄αυτό.

2η φάση του παιχνιδιού

  Όποιος συγκεντρώσει τους 100 βαθμούς είναι έτοιμος να αναλάβει μια από τις 10 αποστολές. Οι υπόλοιποι συνεχίζουν την πορεία τους στον επιταχυντή μέχρι να φτάσουν τους 100 πόντους και να έρθει η σειρά τους να αναλάβουν μια αποστολή. Κάθε αποστολή θέτει κάποιο μυστηριώδες φαινόμενο προς διερεύνηση.

    Μόλις αναλάβει ο παίκτης μια αποστολή μετακινεί το πιόνι του στον αντίστοιχο διάδρομο. Εκεί υπάρχουν 10 κουτάκια τα οποία πρέπει να περάσει το πιόνι του για να φτάσει στο κέντρο που είναι και το τέλος. Για να προχωρήσει από κουτάκι σε κουτάκι πρέπει να απαντάει σωστά στις ερωτήσεις. Οι ερωτήσεις είναι 20, αριθμημένες και πρέπει να γίνονται με τη σειρά γιατί με αυτό τον τρόπο ο παίκτης συλλέγει σταδιακά τα στοιχεία που του χρειάζονται για να λύσει το μυστήριο.

Όποιος δεν καταφέρει να απαντήσει σωστά σε 10 ερωτήσεις χάνει την αποστολή αλλά έχει το δικαίωμα να αναλάβει κάποια άλλη από την αρχή. Ο παίκτης που απαντά σωστά σε 10 ερωτήσεις και φτάνει στο κέντρο του ταμπλό έχει το δικαίωμα να δοκιμάσει να δώσει μια απάντηση που θα λύνει το μυστήριο της αποστολής. Αλλιώς μπορεί να συνεχίσει να δέχεται ερωτήσεις μέχρι αυτές να τελειώσουν οπότε τότε θα πρέπει να δοκιμάσει να απαντήσει. Υπάρχει κάρτα που δίνει την λύση της αποστολής και ο παίκτης μπορεί να επιλέξει να την διαβάσει, εφόσον έχει φτάσει στο κέντρο πρώτα.

Οι πρώτες τέσσερις ερωτήσεις της πρώτης αποστολής.